Sam and Sabina

Mina fina hjĂ€rtan 💕
Hittade lite bilder i mitt fotoalbum frĂ„n trĂ€ningarna vi gjorde i vintras mot vĂ„r vilja i den jĂ€kla kylan. Men har man ett intresse och hunden ocksĂ„ behöver det sĂ„ fĂ„r man offra sig lite 😅

Bilderna frĂ„n nĂ€r jag och sambon trĂ€nade med Akilles i början pĂ„ Ă„ret inom eftersök . Gillar verkligen bilden med mina snyggingar pĂ„ sĂ„ kan inte lĂ„ta bli att dela med mig av den. Vi trĂ€nade eftersök vilket gick hyfsat. 
Drog en ben lĂ€ngst baken ca 50 meter och la nĂ„gra droppar blod var tredje steg. NĂ€r det var uppmĂ€rk spĂ„r och spĂ„ret var lagt gick jag en omvĂ€g förbi spĂ„ret sĂ„ det inte skulle bli fel. 
DÀrefter gav sig sambon pÄ ett försökt med eftersök. Akilles nÀsa Àr verkligen inget man kan klaga pÄ.

(null)
 Har inga bilder tyvĂ€rr frĂ„n nĂ€r han gick sjĂ€lva spĂ„ret vilket Ă€r synd men passade pĂ„ att fota medan vi vĂ€nta pĂ„ att spĂ„ret skulle lĂ€gga sig. 

(null)

Men fick Ätminsone nÄgra fina bilder pÄ bÄde sambon och vÄra bebis. FÄr försöka ta kort eller filma nÀsta gÄng sÄ ni fÄr följa vÄran trÀning.

         
Hoppas ni haft en 
Riktigt bra dag och 
Sov gott nu alla för
Nu ska det sovas 💕