Sam and Sabina

Akilles och piston
 
 
Våra små filurer som har funnits i familjen ett tag nu. Akilles har en Husky ca 3 år omplacering med jätte mysig och trevlig vovve som alltid vill sitt bästa. Han fick för ett tag sen en liten lillasyster vid namn Piston som är en amstaff på snart halv året. Med dessa två får man absolut inte en tråkig stund speciellt med Piston som vill vara i rampljuset så fort hon får chansen till det.
Jag och min sambo tränar för tillfället endast lite enklare lydnad och nosework men kommer köra igång snart iallafall med den lilla inom agility. Jag har en stor passion för hundträning och har som planer inom snar framtid att gå lite kurser och utöka mina kunskaper inom hundträning. 
Kommer inte på så mycket jag kan skriva om dessa två just nu med bifogar lite bilder på de små så får bilderna tala istället. Är inte alltid lätt med skrivtorka med undrar ni nått om dessa små så är det bara att lämna ett avtryck så svarar jag i mån om tid 🐶🐕