Sam and Sabina

Lite nytt till samlingen
Fick äntligen hem mitt efterlängtade paket från jetstrend igår , grymt nöjd vill jag lova. Tänkte dela med mig av en del jag beställde. Tycker även ni läsare kan ta en en Kik på den sidan nu när den är fri frakt och det finns mycket fint för både hon och honom. 
Lite mer har garderoben fyllts upp med kan man någonsin få nog av alla 50tals och rockabilly inspirerade kläder. Min dröm är att en vacker dag så kommer det vara det enda som finns i min garderob men allt roligt kostar ju tyvärr. Men har börjat komma en god bit på vägen. 
Här har ni en del av mina ny köp från Jetstrend:
 
 
 
 
 
Är verkligen nöjd med nystillskottet i min samling. Hoppas ni tycker det är lika snyggt som jag tycker 😻
 
 
#1 - Hanna Karlsson

Verkligen snyggt! Bra köp. :-)

Svar: Tackar inte bara jag som tyckte det då 😸
Sam and Sabina

#2 - Fröken Nyström

Fina saker!

Svar: Tackar :D
Sam and Sabina